صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

گذشت ۵۲ میلیارد تومانی شکات برای آزادی ۸۰ زندانی جرائم غیرعمد در خوزستان

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۴۷۱۷۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان خوزستان از آزادی ۸۰ زندانی جرائم غیرعمد و مالی خبر داد و گفت: بدهی مالی این تعداد زندانی،۵۵ میلیارد تومان بود که شکات ۵۲ میلیارد تومان آن را با وساطت خیرین، مصلحین، اعضاء شورای حل اختلاف بخشیدند.
- حجت الاسلام و المسلمین مرادی گفت: با همت ستاد دیه استان خوزستان، بنیاد مستضعفان کشور و کمک خیرین و نیکوکاران نوعدوست استان ۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و مالی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی بر تلاش دستگاه قضایی خوزستان در فراهم نمودن زمینه آزادی زندانیان دیگری از جرائم غیر عمد و مالی تاکید کرد و افزود: در راستای اجرایی شدن سیاست‌ها و دستورالعمل‌های رییس  قوه قضاییه برای کاهش جمعیت کیفری ، خوشبختانه امروز شاهد یکی از جلوه‌های ارزشمند و خداپسندانه‌ی، آزادی ۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد هستیم و دستگاه قضایی استان در تلاش است که زمینه آزادی زندانیان دیگری از جرائم غیر عمد را با کمک خیرین و نیکوکاران را فراهم کند.

وی افزود: بدهی مالی این ۸۰ نفر زندانی جرائم غیر عمد،۵۵ میلیارد تومان بود که شاکیان آنان ۵۲ میلیارد تومان آن را با وساطت خیرین، مصلحین، اعضاء شورای حل اختلاف بخشیدند و ۳ میلیارد تومان بدهی این زندانیان به کمک نیکوکاران نوعدوست و بنیاد مستضعفان کشور جمع آوری و به شاکیان پرداخت شد.


بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *