صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ملاقات ویدئو کنفرانسی رییس کل دادگستری استان ایلام با ۴۸ نفر از مردم برای رسیدگی به درخواست‌های قضایی

۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷:۵۰
کد خبر: ۶۳۹۶۱۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان ایلام به صورت غیرحضوری و ویدئو کنفرانسی با ۴۸ نفر از مردم برای رسیدگی به درخواست‌های قضایی آن‌ها ملاقات کرد.

- دیدار مردمی رییس کل دادگستری استان ایلام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و در این دیدار تعداد ۴۸ نفر با علی دهقانی دیدار و گفتگو کردند.

رییس کل دادگستری استان ایلام درحاشیه این دیدار بر اهمیت برگزاری دیدار‌های مردمی در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در روند پاسخ گویی به درخواست‌های قضایی شهروندان تاکید کرد.

دهقانی ضمن بیان شرایط خاص کشور و استان ایلام در زمینه مقابله با ویروس کرونا، بر تبدیل تهدید‌های این ویروس به فرصت و استفاده هر چه بیش‌تر از فناوری‌های روز در زمینه ملاقات‌های مردمی و دادرسی‌های الکترونیک اشاره کرد.

بنا به همین گزارش عمده مسائل مطرح شده در این جلسه از سوی مراجعین درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف مجازات، عفو و بخشودگی و درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها بود.

رییس کل دادگستری استان ضمن گفتگو با مراجعین و بررسی درخواست‌ها و پرونده‌های ایشان حسب مورد دستورات مقتضی را جهت رسیدگی به مراجع ذیربط صادر کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *