صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

ارائه مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلای مرکز خراسان رضوی همزمان با هفته قوه قضاییه

۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴:۰۱
کد خبر: ۶۳۰۱۰۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رییس مرکز وکلای خراسان رضوی گفت: به مناسبت هفته قوه قضاییه مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلای مرکز خراسان رضوی به صورت حضوری و مجازی ارائه می‌شود.
علی غفوری در گفت و گو با میزان با اعلام خبر مشاوره رایگان حقوقی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: مرکز وکلای قوه قضاییه خراسان رضوی اقدام به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به دو شیوه حضوری (در دفاتر وکلای داوطلب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی) و همچنین به شیوه غیر حضوری و در فضای مجازی نموده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه و شهید آیت الله دکتر بهشتی و تبریک ایام هفته قضاییه عنوان کرد: در این ایام، مرکز وکلای قوه قضاییه خراسان رضوی اقدام به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به دو شیوه حضوری (در دفاتر وکلای محترم داوطلب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی) و همچنین به شیوه غیر حضوری و در فضای مجازی نموده است.
 
غفوری در ادامه به بهره مندی از این خدمات به شرح زیر اشاره کرد: 

۱- در روز‌های یکم و سوم تیرماه ۱۳۹۹ که به نام‌های روز کرامت مردم و حقوق بشر و روز مبارزه با فساد و احیای حقوق عـامه نامگذاری شده است جهت استفاده از خــدمات حضوری با تماس با شماره تلفن ۳۷۶۶۸۳۰۰-۰۵۱ و یا مراجعه به سایت www.mvq.ir از لیست وکلای داوطلب مطلع شده و پس ازبرقرای تماس با دفتر وکیل و تعیین وقت مشاوره به صورت حضوری به آدرس اعلام شده مراجعه نمایند.

۲- برطبق جدول زمان بندی در تاریخ‌های دوشنبه ۲/۴/۹۹ ساعت ۱۸ با موضوع قرارداد‌ها و داوری – چهارشنبه ۴/۴/۹۹ ساعت ۲۰ با موضوع ساخت و ساز و شهرداری ها- پنجشنبه ۵/۴/۹۹ ساعت ۹ صبح با موضوع خانواده و شنبه ۷/۴/۹۹ ساعت ۹ صبح با موضوع ملکی و شرکت‌ها با مراجعه به صفحه مرکز وکلای خراسان رضوی به آدرس www.instagram.com/markazvokalakhorasan مراجعه و سوالات خود را مطرح نمایند.

بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/ 
 

برچسب ها: مشاوره حقوقی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *