صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

بیش از یک میلیون بسته معیشتی توسط حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران توزیع شد

۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۲۰۴۷۵
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با تشریح فعالیت‌های این نهاد در رزمایش مواسات و همدلی از توزیع بیش از یک میلیون بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان خبر داد.
حجت‌الاسلام و المسلمین کبیریان، در نشست خبری ویدئو کنفرانسی خود با تشریح فعالیت‌های این نهاد در رزمایش مواسات و همدلی گفت: گروه‌های جهادی مدارس علمیه خواهران استان تهران در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، تاکنون بیش از یک میلیون بسته معیشتی را در قالب کمک‌های مؤمنانه تهیه و میان نیازمندان توزیع کرده‌اند.
 
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: بعد از فرمان رهبر انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر شکل‌گیری رزمایش همدلی و مواسات در کشور، بانوان طلبه نیز همگام با سایر اقشار ملت ایران، آستین همت را بالازدند و در این عرصه بسیار خوش درخشیدند.
 
وی به فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران در رزمایش سراسری کمک مؤمنانه اشاره و اظهار کرد: دوخت میلیون‌ها ماسک و گان توسط بانوان طلبه، حضور در بیمارستان‌ها برای کمک به بیماران در کنار پرستاران و کادر درمانی، تغسیل و تکفین اموات کرونایی، مشاوره‌های حضوری و غیرحضوری و ابراز همدردی با خانواده‌ها، تقدیر از مدافعان سلامت، همکاری در طرح غربالگری، حضور در فضای مجازی برای پاسخگویی به سئوالات و ارائه محتوا‌های علمی، اخلاقی و معنوی، شناسایی خانواده‌های نیازمند و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی میان آنها، تخصیص بخشی از حقوق کادر و اساتید مدارس علمیه خواهران به کمک‎های مؤمنانه و ... بخشی از فعالیت‌های خواهران طلبه در این رزمایش است.
حجت‌الاسلام و المسلمین کبیریان ضمن تشکر از احساس مسئولیت و تلاش خستگی‌ناپذیر همه مؤسسین، مدیران، اساتید، کادر، طلاب، مبلغان و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران گفت: امیدوارم بتوانیم صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه‌ی مهدوی را خودمان به وجود بیاوریم. جامعه‌ی مهدوی، جامعه‌ی قسط و عدل، عزّت، مواسات و برادری است؛ این‌ها را باید در زندگی خودمان تحقّق ببخشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *