صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

باقرزاده: هنوز به کسب سهمیه‌های المپیک در اسلحه‌های فلوره و اپه امیدواریم

۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۱۵۵۱۶
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: هنوز به کسب سهمیه‌های المپیک در اسلحه‌های فلوره و اپه امیدواریم و از المپین‌های فعلی هم برای درخشش در المپیک تابستان آینده حمایت کامل خواهیم کرد.

- به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فضل‌الله باقرزاده با اشاره به موفقیت شمشیربازی در کسب اولین مدال جهانی این رشته و کسب ۴ سهمیه سابر برای المپیک، اظهار داشت: اولین مدال جهانی شمشیربازی و کسب ۴ سهمیه در اسلحه سابر برای المپیک ۲۰۲۰ کار بزرگ و تاریخی این رشته محسوب می‌شود. مدال مجتبی عابدینی در رقابت‌های قهرمانی جهان که در سال ۹۸ به ارمغان آمد، یکی از ارزشمندترین مدال‌های تاریخ ورزش ایران محسوب می‌شود. همه تلاش و برنامه‌ریزی ما به سمتی است که مدال المپیکی هم برای ورزش ایران محقق سازیم.

وی افزود: از ۱۸۹۶ که المپیک با ۹ رشته آغاز شد، شمشیربازی در قالب المپیک‌های کهن و نوین همیشه وجود داشته و خوشحالیم که این موفقیت‌ها برای ورزش ایران در این رشته با سابقه بدست آمده است.

رییس فدراسیون شمشیربازی در ادامه درباره وضعیت تیم ملی در روز‌های کرونایی و قرنطینه تاکید کرد: هر چند ورزشکاران ما آماده درخشش در المپیک بودند، اما اکنون هم در شرایط قرنطینه خانگی برنامه‌های پیمان فخری را اجرا می‌کنند، اما هیچ تمرینی جای مسابقه و اردو را نمی‌گیرد؛ بنابراین امیدوارم هر چه زودتر بر ویروس کرونا غلبه کنیم.

باقرزاده با اشاره به امیدواری برای کسب سهمیه‌ای بیشتر گفت: در حالی ۴ سهمیه بدست آوردیم که هنوز به کسب سهمیه‌های اسلحه‌های فلوره و اپه امیدواریم. از المپین‌های فعلی هم برای درخشش در المپیک تابستان آینده حمایت کامل خواهیم کرد و از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم ویژه تشکر می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *