صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مرحله دوم خدمت‌رسانی کرونایی جهادگران در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در حال اجراست

۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴:۰۱
کد خبر: ۶۱۴۱۱۰
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مسئول مرکز حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی گفت: پس از اقدامات گسترده گروه‌های جهادی در ضدعفونی کردن و گندزدایی از معابر و اماکن عمومی و همچنین تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و توزیع آنها میان مردم و بیمارستان‌ها، در حال حاضر مرحله دوم خدمت‌رسانی جهادگران در ایام کرونایی در قالب اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در حال اجراست.

صادق مفرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، اظهار کرد: پس از اقدامات گسترده گروه‌های جهادی در ضدعفونی کردن و گندزدایی از معابر و اماکن عمومی و همچنین تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و توزیع آنها میان مردم و بیمارستان‌ها، در حال حاضر مرحله دوم خدمت‌رسانی جهادگران در ایام کرونایی در قالب اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در حال اجراست.

وی افزود: اجرای مرحله دوم خدمت‌رسانی جهادگران در قالب رزمایش کمک مؤمنانه به معنای پایان یافتن کار کارگاه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی و همچنین تغسیل و تدفین فوت‌شده‌‎های کرونا توسط جهادگران بسیجی نیست.

مسئول مرکز حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی در پایان گفت: خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند و همچنین آن دسته از خانواده‌هایی که به سبب شیوع ویروس کرونا نتوانستند کسب و کار خود را طی دو ماه گذشته به روال عادی داشته باشند و از این حیث متضرر شدند و در وضع مالی نامناسبی قرار گرفتند، جزو خانواده‌هایی هستند که کمک مومنانه به آنها اختصاص پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *