صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رژیم صهیونیستی گرفتار بحران کرونا؛ گمانه زنی ها درباره برگزاری یک انتخابات سراسری دیگر

۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲:۲۸
کد خبر: ۶۱۳۷۷۵
شیوع گسترده کرونا در اراضی اشغالی منجر به ابتلای بی سابقه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به این ویروس شده این در حالی است که برگزاری انتخابات چهارم در طول یکسال در دورنمای سیاسی این رژیم مشاهده می شود.

به گزارش گروه بین الملل ؛ بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی مقام های بهداشت و درمان رژیم صهیونیستی، ۱۳ هزار و ۲۶۵ نفر در اراضی اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۱۶۴ نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند.

همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در اراضی اشغالی، مقام های رژیم صهیونیستی خواسته اند تا از ماسک و اقلام محافظتی با جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده شود.

در همین حال مقام های رژیم صهیونیستی گفته اند که ۱۵ تا ۳۰ درصد از کارکنان بخش‌ های صنعتی با رعایت دستور العمل‌ های ارائه شده از سوی وزارت بهداشت این رژیم، مجوز بازگشت به کار خود را خواهند داشت.

در حالی که مقام های رژیم صهیونیستی در صدد کاهش برخی محدودیت‌ها هستند، اما گزارش‌ های جدید نشان می دهند که شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی همچنان روندی صعودی داشته و تعداد بیشتری از نظامیان صهیونیست به این ویروس مبتلا شده اند.

تاکنون تست کرونای ۱۲۴ نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی مثبت اعلام شده و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید ۱۳۱۰ نفر از نظامیان این رژیم در قرنطینه هستند.

 

بیشتر بخوانید:

 

با این وجود پیش از این رسانه‌ های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که بیش از ۳ هزار نفر از نظامیان این رژیم به دلیل شیوع ویروس کرونا در قرنطینه قرار گرفته اند.

در همین حال رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که «بنیامین نتانیاهو» و «بنی گانتز»، در آستانه توافق برای تشکیل کابینه ائتلافی قرار دارند.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که پیش از این گزارش‌ هایی مبنی بر عدم توافق میان احزاب رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه منتشر شده بود.

«گانتز» و «نتانیاهو»، پیش از این نیز نشست‌هایی در خصوص تشکیل کابینه ائتلافی برگزار کرده بودند، اما این نشست‌ ها بدون هیچگونه نتیجه‌ای به پایان رسیده بود.

در صورت شکست مجدد احزاب در تشکیل کابینه، انتخابات چهارم که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران احتمال آن را بسیار زیاد دانسته اند، برگزار خواهد شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *