صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

عامل تیراندازی مرگبار در قلعه گنج کرمان بازداشت شد

۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵:۵۷
کد خبر: ۶۰۹۲۳۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب از دستگیری عامل تیراندازی مرگبار در قلعه گنج که منجر به کشته شدن سه نفر و همچنین زخمی شدن ۲ نفر از اعضای یک خانواده در قلعه گنج شده بود خبر داد.

سجاد افشار منش در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از دستگیری عامل تیراندازی مرگبار در قلعه گنج خبر داد و گفت:دستگاه قضایی با قاطعیت با عوامل ناامنی در جامعه برخورد خواهد کرد.

سجاد افشار منش اظهار داشت:متاسفانه قاتل در خردادماه سال گذشته پس از شنیدن در خواست منفی مبنی بر ازدواج و برخی اختلافات دیگر به صورت مسلحانه به خانه خانواده دختر حمله می‌کند و در یک اقدام هولناک پدر-مادر و عمه خانواده را به ضرب گلوله به قتل می‌رساند و دو نفر دیگر از اعضای خانواده مجروح می‌شوند.

وی ادامه داد:پس از این حادثه بلافاصله قاتل که یک جوان متولد ۱۳۷۱بوده از محل جرم متواری می‌شود و مصدومین به بیمارستان منتقل می‌شوند که فقط دختر و پسر خانواده از مرگ نجات می‌یابند.

این مقام قضایی اعلام کرد:بلافاصله پس از این حادثه هولناک دادستانی قلعه گنج به موضوع ورود کرد و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد.

وی ادامه داد:متهم در چندین استان کشور از جمله کرمانشاه و هرمزگان متواری بود که در نهایت طی یکسری اقدامات فنی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی عصر امروز در قلعه گنج بازداشت شد.

دادستان قلعه گنج گفت:در این رابطه پرونده‌ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب این شهرستان تشکیل شده است و با قید فوریت به پرونده رسیدگی خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *