صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

سوختگی احتمال ابتلا به کرونا را تشدید می‌کند

۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۰۶۹۰۲
رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری، گفت: احتمال ابتلا به ویروس کرونا در افراد دچار سوختگی بیشتر است.

به گزارش گروه فضای مجازی ، مصطفی ده مرده‌ای فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی، در خصوص چهارشنبه سوری در این روزهای کرونایی توضیحاتی ارائه کرد:

احتمال ابتلا به ویروس کرونا در افراد دچار سوختگی بیشتر است، لذا از همه مردم تقاضا داریم در چهارشنبه آخر سال مراقب خود و خانواده هایشان باشند.

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، اگر افراد دچار سوختگی شوند، وضعیت آن‌ها وخیم‌تر است، لذا خانواده‌ها مراقب فرزندانشان باشند و از تجمع و برپایی آتش خود داری نمایند.

بر اساس هماهنگی به عمل آمده در ستاد بحران از سازمان شهرداری و نیروی انتظامی کمک خواستیم تا از تجمع افراد جلوگیری نمایند.

امسال با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا، امکان حضور خبرنگاران در مرکز شهید مطهری وجود ندارد، خودمان فیلم و عکس تهیه و برای رسانه‌ها ارسال می‌نماییم.

تمام متخصصین مرتبط در بیمارستان حضور دارند، تخت‌های بیمارستان را خالی و مرخصی نیرو‌ها را لغو کردیم. همچنین تمام تجهیزات لازم را آماده کردیم تا برای چهارشنبه آخر سال بتوانیم ارائه خدمت نماییم، ولی باز خواهش داریم افراد خود رعایت نمایند و از پرتاب ترقه و مواد آتش زا خودداری کنند تا مشکلی پیش نیاید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *