صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

مردم تا پایان فروردین ماه از مراجعه به دستگاه قضایی خودداری کنند

۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۰۳۵۷۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
جعفری چگنی از مردم این شهرستان خواست که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تا پایان فروردین سال آینده از مراجعه به دادگستری و شورا‌های حل اختلاف خودداری کنند
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، صادق جعفری چگنی اظهار کرد: در راستای اجرای بخشنامه رئیس قوه قضائیه به دادگستری‌های سراسر کشور، تمامی پروند‌های دارای وقت رسیدگی تا پایان فروردین لغو ورسیدگی به آن‌ها به بعد موکول شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود مردم نیز برای پیگیری دعاوی خود تا مدت مذکور صبر کنند.
 
جعفری چگنی ادامه داد: مردم عزیز و شریف می‌توانند در صورت ضرورت از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی لایحه خود را ارسال کنند و دفاتر خدمات قضایی نیز لوایح و دادخواست‌های متقاضیان را صرفا در موارد ضروری به دادسرا، دادگاه‌ها و شورا‌های حل اختلاف ارسال کنند.

وی گفت: امیدواریم با مشارکت و همراهی مردم و مسئولان، به زودی شاهد پایان شیوع این ویروس در کشور و خدمت رسانی به مردم باشیم.

رئیس دادگستری شوش بیان داشت: رسیدگی به دادخواست ها، لوایح و پرونده‌های مراجعه کنندگان، با پایان وضعیت فعلی با سرعت و دقت و حتی در ایام تعطیل با رعایت مقررات خدمات قضایی به شهروندان عزیز ادامه می‌یابد تا ضمن تکریم ارباب رجوع و رضایت مراجعه کنندگان، از اطاله دادرسی نیز پیشگیری شود.

جعفری چگنی افزود: باتوجه به افزایش شعب دادسرا و دادگاه و تامین کادر قضایی و اداری طی دوسال اخیر که با حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان خوزستان صورت پذیرفته است، این مسئله دور از دسترس نیست و ان‌شاءا... با بهبود اوضاع، روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی نیز به وضع سابق برمی‌گردد.
 
انتهای پیام / 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *