صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

مادر شهیدان فهمیده از مادران برجسته عصر حاضر بود

۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰:۲۴
کد خبر: ۶۰۳۰۱۰
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران مادر شهیدان داود و محمدحسین فهمیده را از مادران برجسته عصر حاضر دانست و گفت: فرزندان این مادر در تاریخ ماندگار شدند و ایثار، رشادت، شهادت و شهامت آن‌ها در تاریخ الگویی برجسته شد.

به گزارش گروه سیاسی ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در حاشیه تشییع مادران شهید فهمیده اظهار داشت: امروز پاک و مطهر مادری عزیز، بزرگوار و دلاور را در بهشت زهرا(س) بدرقه کردیم که دو شیربچه، رزمنده و غیور را در دامن خود تربیت کرد و آن‌ها در مکتب امام(ره) پرورش یافتند و به فیض شهادت رسیدند.

وی مادر شهیدان والامقام داود و محمد حسین فهمیده را از مادران برجسته عصر حاضر دانست و ادامه داد: فرزندان این مادر در تاریخ ماندگار شدند و ایثار، رشادت، شهادت و شهامت آن‌ها در تاریخ الگویی برجسته شد.


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران اضافه کرد: رزمندگان، دانش آموزان، جوانان و نوجوانان ما الگوهای شاخص و سرآمدی هم‌چون شهیدان فهمیده برای آینده خود دارند.


سردار حسن زاده با اشاره به حضور مردم، عاشقان شهدا و خانواده شهیدان در مراسم  تشییع، خاطرنشان کرد: علی‌رغم محدودیت برای تجمعات ملت قدرشناس برای خاکسپاری باشکوه این مادر حضور یافتند و یاد شهدا را گرامی داشتند.


وی در پایان با بیان اینکه حضور در این تشییع با توجه به شرایط روزهای اخیر بر اساس عهد و پیمان مردم برای ادامه راه شهدا است، عنوان کرد: باید همواره قدرشناس مادران و خون شهدا باشیم و مسیر نورانی آن‌ها را ادامه دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *