صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دادستان تهران: مردم با حضور پای صندوق‌های رای، دشمن‌شناسی خود را اثبات می‌کنند

۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹:۴۷
کد خبر: ۵۹۸۵۹۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
القاصی گفت: مردم ایران اسلامی با حضور امروز خود پای صندوق‌های رای، شعور و بینش سیاسی و دشمن‌شناسی خود را اثبات و به دشمن اعلام می‌کنند که توطئه‌های آن‌ها تاثیری در اراده ما ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، «علی القاصی» دادستان تهران ضمن حضور در پای صندوق رأی در حسینیه ارشاد، در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که حضور مردم در آن، دشمن را دچار یاس و ناامیدی می‌کند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با حضور امروز خود پای صندوق‌های رای، شعور و بینش سیاسی و دشمن‌شناسی خود را اثبات و به دشمن اعلام می‌کنند که توطئه‌های آن‌ها تاثیری در اراده ما ندارد.

دادستان تهران با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رای، بیعت مجددی با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است، گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات بیانگر این است که اعمال تحریم‌هایی که شیطان بزرگ و ایادی‌اش علیه ملت ایران کردند، هیچ‌گونه تاثیری نداشته است.

القاصی مهر با بیان اینکه دشمن تحریم‌ها را اعمال کرد تا مردم را نسبت به نظام بدبین و از آن‌ها جدا کند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، برای مردم است و خود مردم آن را به وجود آوردند و خون‌های زیادی پای آن ریختند و بهترین و مخلص‌ترین جوان‌ها را به این نظام هدیه دادند و قطعا برای حفظ و تداوم آن هم با تمام وجود در صحنه خواهند بود.

وی گفت: ملت ما دست شیطان بزرگ را در همه صحنه‌ها کوتاه کرده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *