صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تحریم «صالحی» هیچ تاثیری بر پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران نخواهد داشت

۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲:۱۲
کد خبر: ۵۹۱۸۷۰
دسته بندی‌: سیاست
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت با اشاره به تحریم رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: صالحی، رئیس سازمان انرژی هسته‌ای شخصیت برجسته علمی و سیاسی کشور است و تحریم ایشان که تنها از سر استیصال صورت می‌گیرد هیچ تاثیری بر پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.
به گزارش گروه سیاسی ، سید عباس موسوی با اشاره به تحریم صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی‌کشورمان گفت: بار اول نیست که ایشان در فهرست تحریم‌های یکجانبه و غیر قانونی قرار می‌گیرد؛ همانطور که بار اول نیست دانشمندان هسته‌ای ایران هدف کینه توزی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند. دکتر صالحی شخصیت برجسته علمی و سیاسی کشور است و تحریم ایشان که تنها از سر استیصال صورت می‌گیرد هیچ تاثیری بر پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.
 
بیشتر بخوانید:


سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت این اقدام نابخردانه همچنین اظهار داشت: به نظر می‌رسد مقامات رژیم آمریکا برای انحراف افکار عمومی از تحولات داخلی ناشی از استیضاح ترامپ و نیز شکست زودهنگام طرح به اصطلاح معامله قرن، چنین تحرکات ناشیانه و پوچی را علیه ملت ایران در دستور کار خود قرار داده‌اند.

موسوی افزود: از یک سو وزیر خارجه این رژیم به لندن رفته و در نشستی با وزیر خارجه انگلیس مجددا مطالبی بی محتوا و تکراری بیان می‌کند و از سویی دیگر نماینده به اصطلاح ویژه شان در حرکتی نمایشی و غیر جذاب مصاحبه‌ای بی خاصیت‌تر برگزار می‌کند؛ غافل از آنکه سیاست فشار حداکثری مدت‌ها است که به بن بست رسیده و حرکت پوینده ایران به سمت استقلال و خودکفایی با چنین اقدامات سخیفی متوقف نخواهد شد.

برچسب ها: دکتر صالحی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *