صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

صفحه گوینده خبر هم از سوی اینستاگرام بسته شد

۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵:۱۵
کد خبر: ۵۸۸۴۷۹
شبکه اجتماعی اینستاگرام پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، پا را از سانسور پست‌های کاربران در خصوص این شهید فراتر گذاشت و در اقدامی حیرت‌آور صفحه برخی کاربران را بسته است. برای نمونه در این اقدام غیر اخلاقی صفحه فریده فرخی‌نژاد، گوینده خبر هم بسته شده است.

به گزارش گروه فضای مجازی ، شبکه اجتماعی اینستاگرام در روز‌های پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، پا را از سانسور پست‌های کاربران در خصوص این شهید فراتر گذاشت و در اقدامی حیرت‌آور و غیراخلاقی، به بستن صفحات تعدادی از کاربرانی پرداخت که در خصوص اتفاقات دو سه هفته اخیر نظیر شهادت حاج قاسم سلیمانی، عملیات موشکی سپاه علیه پایگاه عین‌الاسد و نماز جمعه تاریخی ۲۷ دی تهران پست گذاشته بودند.

در آخرین نمونه، صفحه «فریده فرخی‌نژاد» گوینده خبر که سابقه گویندگی در شبکه‌های مختلف تلویزیون و رادیو را در کارنامه کاری خود دارد، از سوی اینستاگرام بسته شد.

صفحه اینستاگرام فرخی‌نژاد نزدیک به ۱۸ هزار دنبال‌کننده داشت و آخرین پستی که او در صفحه‌اش منتشر کرده بود، عکسی از او به همراه همسر و فرزندانش در حاشیه نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *