صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

گام دوم انقلاب، زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است

۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹:۴۳
کد خبر: ۵۷۵۰۶۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با اجرا نمودن بیانیه گام دوم انقلاب باید زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی شد و پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن رساند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خاتم اظهار کرد: انقلاب اسلامی با مدیریت الهی امام خمینی(ره)، حوادث مختلف پس از انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشت و رهبر معظم انقلاب، با مدیریت داهیانه و مدبرانه خود نیز فتنه‌های مختلف را در این سالها از این کشور دور کردند. با اجرا نمودن بیانیه گام دوم انقلاب باید زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی شد و پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن رساند.

وی افزود: حال باید با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی، از دستاوردهای نظام اسلامی صیانت کرد و کشور را مهیای ظهور عادل عدالت گستر نمود.
 
این مقام قضائی تصریح کرد: مردم در تمام ادوار تاریخ انقلاب، نقش خود را در دفاع از کشور، نظام و انقلاب به خوبی ایفا کرده‌اند و در تمام صحنه‌ها اعم از دفاع مقدس، حوادث طبیعی و سایر مشکلات در میدان عمل بوده‌اند و این مدیران و کارگزاران نظام هستند که باید بهتر در میدان عمل خدمت به مردم باشند و نقش خود را ایفا نمایند.
 
بیشتر بخوانید:
 
وی مدیریت انقلابی را ضرورت شرایط امروز جامعه ذکر کرد و بیان کرد: مدیر تراز انقلاب اسلامی، بصیر، فهیم، توانمند و فکور و کاراست و میتواند در مسیر ایجاد آرامش، آسایش و رفاه مردم گام بردارد.
 
رئیس کل دادگستری استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود، حوزه قضایی شهرستان خاتم را از جمله حوزه‌های برتر استان از حیث صحت در استدال و اتقان آراء و نظم در کار معرفی کرد و اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته کاهش ورودی پرونده، کاهش مانده و کاهش اطاله دادرسی در دادگستری این شهرستان رقم خورده است.
 
شایان ذکر است در پایان این مراسم از زحمات محمدمهدی مدرس‌زاده تجلیل و علی اکبر واعظ دادستان سابق شهرستان خاتم، به سمت رئیس دادگستری منصوب شد و سید جمال‌الدین طباطبائی نیز که سابقه کار قضائی در شهرستان مهریز را در پرونده دارد به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم معارفه گردید.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *