صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

اجازه نمی‌دهیم معدود افراد سودجو به حیثیت کارکنان سازمان ثبت اسناد لطمه بزنند

۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷:۰۴
کد خبر: ۵۷۱۷۴۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
خداییان گفت: اجازه نخواهیم داد معدود افرادی با سودجویی به حیثیت قشر عظیم کارکنان سازمان ثبت اسناد لطمه بزنند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، ذبیح اله خداییان پس از بازدید اداره ثبت اسناد و املاک بجنورد، در جمع کارکنان حاضر شد و ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج مدرسه عشق است و تفکر بسیجی مربوط به قشر خاصی نیست و به فراخور زمان در دفاع از کیان نظام اسلامی، ایفای نقش در عرصه بهداشت و درمان، در مبارزه با جنگ نرم دشمن و عرصه خدمت و سازندگی به کمک می‌آید و کار‌ها را سهل و آسان می‌کند.

وی با بیان اینکه بر همه ما تکلیف است که روحیه بسیجی را در جمع بزرگ سازمان ثبت گسترش دهیم، ادامه داد: تمام تلاش دشمن این است که تفکر بسیجی و روحیه ایثار و شهادت را از مردم بگیرد، ولی تا زمانی که بسیجیان در صحنه هستند دشمن کاری نخواهد کرد و توطئه‌ها یکی بعد از دیگری خنثی خواهد شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به برنامه‌های تحولی قوه قضاییه، گفت: به عنوان عضوی از مجموعه بزرگ قوه قضاییه تکلیف داریم در جهت اجرایی نمودن طرح تحول تمام تلاش خود را به کار گیریم.
 

وی با تاکید بر توجه به تکریم همکاران و مراجعین که در دستورالعمل طرح تکریم به خوبی مورد تاکید قرار گرفته است، ادامه داد: در هر مجموعه‌ای که به مردم خدمت می‌کند، کارکنان باید محترم شمرده شوند و مورد توجه قرار گیرند تا بتوانند خدمات بیشتری را به مردم ارائه کنند.

خداییان بیان داشت: در سازمان ثبت اسناد، تکریم ارباب رجوع و خدمت بی منت به مردم، وظیفه اصلی کارکنان است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر تسریع و تعجیل در رفع مشکلات مردم، پرهیز از امروز و فردا کردن امور و دقت در کار تاکید کرد.

وی با اشاره به مبارزه با فساد در درون و برون قوه قضاییه، اظهار کرد: مبارزه با مفاسد که از سوی قوه قضاییه شروع شده با استقبال عمومی مواجه گشته است.

خداییان تصریح کرد: مردم امروز به قوه قضاییه امیدوار شده‌اند، اما ادامه این امیدواری و رضایت برعهده کارکنان دستگاه قضایی است که این راه را ادامه دهیم و به سرانجام برسانیم.
 

وی خاطرنشان کرد: طبیعتا مبارزه با فساد مشکلاتی را برای دستگاه قضایی ایجاد و صدای مفسدین و حامی آن‌ها را بلند می‌کند و به انحای مختلف به تخریب قوه قضاییه اقدام کنند.

وی تاکید کرد: عزم قوه قضاییه در مبارزه با فساد جزم است و از هیچ تخریبی باکی ندارد.

خداییان گفت: اجازه نخواهیم داد معدود افرادی با سودجویی به حیثیت قشر عظیم کارکنان سازمان ثبت اسناد لطمه بزنند.

وی با اشاره به پیشگیری و اصلاح فرآیند‌ها به عنوان اقدامات دیگر که در دستور کار است، افزود: مردم باید بتوانند امور خود را به صورت الکترونیکی در سازمان ثبت اسناد انجام دهند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هدف از بازرسی‌های محسوس، نامحسوس و سرزده را ارتقای سلامت اداری عنوان کرد.

گفتنی است در جریان این دیدار کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک بجنورد مشکلات خود را با دکتر خداییان در میان گذاشتند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *