صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

سرشاخه‌های اغتشاش‌گران توسط اطلاعات سپاه دستگیر شدند/ ردپای سلطنت‌طلب‌ها

۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰:۰۴
کد خبر: ۵۶۹۷۵۵
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سخنگوی سپاه از دستگیری سرشاخه‌های اغتشاش‌گران اخیر کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد و گفت: در استان‌های البرز، تهران و شیراز سرشاخه‌های کلیدی دستگیرشده‌اند.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف شامگاه چهارشنبه حاشیه برگزاری یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان آستارا(اردبیل) در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای جبران شکست‌ها و ناکامی‌های خود در تلاش هستند تا جلوی پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی را بگیرند، اما آنان جایگاهی در بین ملت شریف و فهیم ایران ندارند.

وی افزود: در روز‌های گذشته سلطنت‌طلب‌ها و منافقین به‌واسطه یک‌عده اشرار و اغتشاش‌گر، امنیت جامعه را دچار تلاطم کرده و به اموال عمومی آسیب وارد کردند و جریان آمریکایی-صهیونیستی-اروپایی از آن‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کند.
 
بیشتر بخوانید:
سردارشریف با بیان اینکه بخش اعظمی از هزینه‌های اغتشاش‌گران در کشور توسط سلطنت‌طلب‌ها تأمین می‌شود، تصریح کرد: سلطنت‌طلب‌ها به دنبال گرفتن یک انتقام بزرگ از ملت شریف ایران هستند، چراکه همین ملت با هوشیاری و حضور به‌موقع در صحنه، باعث سقوط رژیم دیکتاتوری پهلوی شدند.

سخنگوی سپاه جریان وابسته به سازمان منافقین خلق را پیش ملت شریف ایران روسیاه و منفور توصیف کرد و افزود: سازمان منافقین ازاول انقلاب تاکنون باهدف ایجاد ناامنی و رعب و وحشت، بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم و مسؤولین بی‌گناه کشور را به شهادت رسانده اند.
 
بیشتر بخوانید: 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *