صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

۱۳ خانه پاتوق معتادان شناسایی و پلمب شد

۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹:۴۸
کد خبر: ۵۶۷۱۰۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین کرمی از پلمب ۱۳ خانه پاتوق معتادان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی استان زنجان در صورت مشاهده خانه پاتوق‌ها در راستای برقراری امنیت اجتماعی جامعه نسبت به پلمب آن‌ها اقدام خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از پلمب ۱۳ خانه پاتوق معتادان در این استان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی استان زنجان در صورت مشاهده خانه پاتوق‌ها در راستای برقراری امنیت اجتماعی جامعه نسبت به پلمب آن‌ها اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به محول شدن مدیریت کمیته حقوقی مبارزه با مواد مخدر به عهده رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: قطعا حضور رییس کل دادگستری استان زنجان در راس این کمیته موجب پویایی و اثر گذاری بیشتر کمیته خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی افزود: بسیاری از معتادان حاضر به درمان نیستند، لذا برای جلوگیری از آسیب‌های آن بایستی با ایجاد ظرفیت‌ها و بستر مناسب نسبت به درمان معتادان ولو بصورت اجباری اقدام مناسب صورت گیرد.

دادستان مرکز زنجان با بیان اینکه در برنامه قبلی نگهداری معتادان متجاهر در مراکز شش ماهه بود که با توجه به کمبود ظرفیت مدت نگهداری به سه ماه کاهش یافته است که در این راستا تمرکز ما به برگزاری دوره‌های سه ماهه است و نگهداری با پیوست درمانی همراه شد.

حجت الاسلام کرمی تصریح کرد: اداره بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر، سامانه جامع اطلاعات معتادان متجاهر را راه اندازی کنند تا کلیه اطلاعات، مشخصات، سابقه مصرف، حضور در کمپ و وضعیت معیشتی و زندگانی افراد در این سامانه ثبت شود، در این صورت می‌توان با پایش اطلاعات به برنامه ریزی مناسب پرداخت.

بیشتر بخوانید: دچار یک بلیه بزرگی در رابطه با مواد مخدر شده‌ایم/ ستاد مبارزه با مواد مخدر، قوه عاقله رصد کننده امر مبارزه است و دائما باید وضع موجود را با وضع مطلوب مقایسه کند/ستاد مبارزه با مواد مخدر در قانون به ریاست رییس جمهور باید تشکیل شود/اگر همه جلسات به دلیل کثرت مشغله ایشان امکان ندارد حداقل اقتضا میکند برخی از جلسات با حضور ایشان برگزار شود تا همه دستگاه ها برخط شوند

طرح جمع آوری کارتن خواب‌ها و معتادین متجاهر

 


برچسب ها: معتادین متجاهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *