صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تدفین بیش از ۴۵۰۰شهید گمنام در استان تهران

۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۳۰
کد خبر: ۵۶۴۸۰
خبرگزاری میزان: معاونت مهندسی و امور یادمان‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران از جزئیات آمار تدفین شهدای گمنام در استان تهران خبر داد.
به گزارش ، امیر سرتیپ دوم ولی الله حقی معاونت مهندسی و امور یادمان‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران در حاشیه جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهر اندیشه از تدفین شهدای گمنام در 153 نقطه از سطح استان تهران خبر داد.
 
وی افزود: جمعا 4538 شهید گمنام دفاع مقدس در این مناطق تشییع و تدفین شده‌اند که از این تعداد چهار هزار شهید گمنام در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و 538 شهید گمنام در سطح استان تهران قرار دارد.
 
حقی خاطر نشان کرد: قابل ذکر است تعداد 87 یادمان در فضای باز و عمومی همچون بوستان‌ها، فرهنگسراها، پارک ها، ارتفاعات و... هستند که زمینه انجام کارهای فرهنگی و مذهبی فراوانی دارند.
 
وی در ادامه گفت: بر این اساس یکی از مهمترین اهداف ما در این یادمان‌ها، تشکیل هیئت امنا به منظور مدیریت و برنامه‌ریزی جهت حفظ و نگهداری و اجرای فعالیتهای فرهنگی و مذهبی در این یادمانها می باشد که می تواند نقش قابل توجهی در تقویت اعتقادات دینی و مذهبی اقشار جامعه و انتقال فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس و روحیه ایثار و شهادت به نسل جوان داشته باشد.
 
امیر حقی در ادامه از تشکیل هیئت امنای هفت یادمان شهدای گمنام تهران خبر داد که اعضای آن مشخص و حکم مسئولیت آنان نیز اهدا شده است و تشکیل هیئت امنای دیگر یادمانها نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
 



برچسب ها: شهدا تشییع

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *