صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

نسل جدید باید درباره آمریکا شناخت پیدا کند

۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶:۰۸
کد خبر: ۵۶۴۷۳۵
سعید رضا عاملی گفت: نسل جدید باید درباره آمریکا شناخت پیدا کند و ماهیت نظام سرمایه داری آمریکا را بشناسد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن حضور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان نماد مبارزه با آمریکا و نماد برملاسازی نیرنگ‌های آمریکاست و جمهوری اسلامی ایران تنها دولتی است که به صورت منطقه‌ای و همه جانبه مسیر مبارزه با آمریکا را باز کرده و این کشور را به عنوان استعمار بزرگ معرفی کرده است.

عاملی در ادامه بیان کرد: امیدواریم ۱۳ آبان منجر به این شود که پرچم مبارزه با آمریکا در سطح جهان فراگیر شود و پلیدی و نیرنگ آمریکا برای ملت‌های دنیا باز شود و استفاده‌های سوئی که در در عرصه جهانی این کشور در حال انجام آن است کنترل شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: نسل جدید باید شناخت و معرفتش در این حوزه‌ها بیشتر کند. مقام معظم رهبری پرچمدار اقناع افکار عمومی هستند.

عاملی در ادامه تاکید کرد: بعضی از افراد جامعه خیال پردازی‌هایی درباره آمریکا دارند و فکر میکنند آمریکا واقعا دست تمیز دارد، ولی داشتن ۸۰۰ پایگاه جهانی در جهان، بازار تجارت ۵۵ درصدی سلاح‌های جهان اقتضاء می‌کند که آمریکا مسیر جنگ داشته باشد و در جهان قلدری کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه تاکید کرد: نسل جدید باید درباره آمریکا شناخت پیدا کند و ماهیت نظام سرمایه داری آمریکا را بشناسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *