صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

کیفی سازی علمی قضات به ارتقای کارآمدی دستگاه قضایی می‌انجامد

۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴:۳۲
کد خبر: ۵۶۳۶۷۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان با تاکید بر اینکه کیفی سازی علمی قضات به ارتقای کارآمدی دستگاه قضایی می‌انجامد، گفت: دستگاه قضایی به علت اهداف والا و مقدس خود، نقش مهم و بسزایی در جلب اعتماد مردم برعهده دارد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، علی صالحی، رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با جمعی از قضات محاکم استان هرمزگان با تاکید بر اینکه کیفی سازی علمی قضات به ارتقای کارآمدی دستگاه قضایی می‌انجامد، گفت: با توجه به عملکرد مطلوب و کارنامه قابل دفاع قضات فرهیخته و پُرتلاش دستگاه قضایی استان هرمزگان، خوشبختانه شاهد کسب موفقیت‌های قابل توجهی در عملکرد دادگستری استان هرمزگان به ویژه در شاخص‌های اتقان آراء، کاهش اطاله دادرسی و تسریع در روند رسیدگی‌ها هستیم.
 
بیشتر بخوانید:
 
 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اذعان کرد: دستگاه قضایی به علت اهداف والا و مقدس خود که همانا حفظ عدالت و صیانت از حقوق شهروندان است، نقش مهم و بسزایی در جلب اعتماد مردم برعهده دارد.

وی یکی از مهمترین حوزه‌های مرتبط با اهداف دستگاه قضایی را توجه به مقوله آموزش مستمر قضات عنوان کرد و یادآور شد: ارتقای سطح آموزش و تخصص در کنار رشد دانش نظری و همچنین کیفی سازی علمی کارکنان قضایی به کارآمدی دستگاه قضایی کمک دو چندانی خواهد کرد.
 
بیشتر بخوانید:
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *