صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

اعاده ۶۹۰ هکتار اراضی ملی و دولتی به بیت المال در ۶ ماه نخست امسال/ ۳۶ مورد قلع و قمع بنا و مستحدثات غیرمجاز اجرا شد

۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴:۲۳
کد خبر: ۵۵۴۳۹۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
جمادی از اعاده ۶۹۰ هکتار اراضی ملی و دولتی به ارزش تقریبی بالغ بر ۶۳۳ میلیارد ریال به بیت المال در شش ماه نخست امسال خبر داد.

علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در تشریح عملکرد شش ماهه امسال شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان بوشهر از اعاده ۶۹۰ هکتار اراضی ملی و دولتی به ارزش تقریبی بالغ بر ۶۳۳ میلیارد ریال به بیت المال در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

وی اظهار داشت: طی شش ماهه ابتدای سال جاری تعداد پرونده‌های متشکله در حوزه تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی در استان بوشهر که منتهی به صدور حکم شده است، ۳۲۰ و تعداد ۹۷ مورد نیز منتهی به صدر قرار نهایی دادسرا شده است.

بیشتر بخوانید.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۱۱۷۳ متهم در حوزه تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی تحت پیگرد قضائی در استان بوشهر قرار گرفتند.

جمادی میزان اراضی اعاده شده به دولت را ۶۹۰ هکتار اعلام کرد و افزود: ارزش تقریبی اراضی اعاده شده بالغ بر ۶۳۳ میلیارد ریال است.

جمادی خاطرنشان کرد: طی شش ماهه ابتدای امسال ۳۶ مورد قلع و قمع بنا و مستحدثات غیرمجاز با صدور حکم قضایی در استان بوشهر اجرا شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *