صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

استقرار کارگروه مدیریت بحران در شهرستان مهران همزمان با ایام اربعین

۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۰:۲۲
کد خبر: ۵۵۳۴۳۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
علیزاده مهاجر از مستقر شدن کارگروه مدیریت بحران متشکل از پزشک، کارمند و راننده از ۱۰ مهرماه به مدت یکماه همزمان با ایام اربعین در شهرستان مهران خبر داد.
علیزاده مهاجر مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به مستقر شدن کارگروه مدیریت بحران در مهران گفت: فعالیت این مرکز به صورت تمام وقت است.

وی افزود: در راستای گسترش خدمات و جهت رفاه مردم شهرستان مهران تا پایان سال اداره پزشکی قانونی در این شهرستان راه اندازی می‌شود.
 
علیزاده مهاجر از مستقر شدن کارگروه مدیریت بحران متشکل از پزشک، کارمند و راننده از ۱۰ مهرماه به مدت یکماه همزمان با ایام اربعین در شهرستان مهران خبر داد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور، استان‌های لرستان و کرمانشاه به عنوان استان معین مشخص شدند تا در شرایط بحران در کنار تیم کارشناسی این اداره کل باشند و در ایام اربعین حسینی (ع) خدمات لازم را به مردم ارائه کنند.

وی گفت: امسال برای اولین بار در شهرستان‌های دهلران، دره شهر و چرداول اداره پزشکی قانونی راه اندازی و در ساعت اداری به مردم خدمت ارایه می‌شود.

علیزاده مهاجر از راه اندازی دومین تالار تشریح در شهرستان دهلران تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: این مرکز با تجهیز امکانات تخصصی به عنوان مرکز پیشتیبان استان ایلام در خواهد آمد و حوزه جنوب استان را کاملا پوشش می‌دهد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *