صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

رایزنی برای افزایش مدت زمان بازگشت ارز‌های صادراتی فرش به ۱۲ ماه

۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹:۰۱
کد خبر: ۵۴۴۲۳۷
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
وزیر صنعت، معدن و تجارت  گفت:در حال پیگیری هستیم تا زمان بازگشت ارز حاصل از صادرات فرش را از هفت ماه به ۱۲ ماه افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، رضا رحمانی در حاشیه مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف اظهار کرد: در حال پیگیری هستیم تا زمان بازگشت ارز حاصل از صادرات فرش را از هفت ماه به ۱۲ ماه افزایش دهیم.

وزیر صنعت درباره تحریم فرش دستباف نیز افزود: به طور طبیعی فرش ایرانی یک هنر و ذوقی دارد و افرادی که به دنبال آن هستند از راه‌های مختلف آن را خریداری می‌کنند.

وی درباره جایگزینی بازار آمریکا گفت:نکته مهم این است که امکان بازاریابی جدید را داریم بویژه در شرق آسیا که باید سلیقه آن‌ها را در بعد رنگ، طرح و ابعاد در نظر بگیریم، خوشبختانه تولیدکنندگان و صادرکنندگان به این نتیجه رسیده اند و متناسب با سلیقه مشتریان در حال تولید هستند.

رحمانی درباره استقبال از نمایشگاه گفت:علی رغم تحریم‌ها استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفته و سفرای کشور‌های مختلف در حال بازدید هستند.

وزیر صنعت خاطر نشان کرد: بزرگترین مشکل در این بخش تامین مواد اولیه است که بخشی از آن در داخل تهیه می‌شود که مشکل خاصی نداریم و بخش دیگر که وارداتی است و فعالان این بخش  در نمایشگاه جمع بندی خود را اعلام کنند تا پیگیری کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *