صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

ایجاد ائتلاف سراسری تنها راه پیش‌روی اصولگرایان در انتخابات مجلس است

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰:۰۴
کد خبر: ۵۴۳۷۹
خبرگزاری میزان: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ایجاد ائتلاف سراسری میان مجموعه‎های اصولگرا تنها راه پیش‌روی این جریان در انتخابات مجلس آینده است.
به گزارش خبرنگار سیاسی میزان محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی پیش از ظهر امروز در اولین نشست رابطین جامعه روحانیت مبارز و شورای همگرایی اصولگرایان طی سخنانی با اشاره به ضرورت وحدت و همگرایی تشکل‌های اصولگرا در آستانه انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: همگرایی نیروهای انقلابی یک ضرورت دائمی است و انتخابات هم یکی از همان ضرورت‌ها است.

وی با اشاره به پیش فرضهایی که در نیمه دوم سال 91 برای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم انجام گرفت گفت: در آن زمان ما دو پیش فرض برای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم مطرح کردیم؛ یکی از این پیش فرضها تعدد نامزدهای اصولگرا و دیگری وحدت رقبا برای ارائه نامزد انتخاباتی بود.

حبیبی بیان کرد: در اردیبهشت 92 یعنی یک ماه و چند روز قبل از انتخابات خدمت آیت‌الله مکارم شیرازی رسیدیم و بنده عرض کردم که اگر اصولگرایان ائتلاف نکنند احتمال شکست وجوددارد و در همان لحظه آیت‌الله مکارم گفت که احتمال نه یقینا شکست می‌خورید.

دبیرکل حزب موتلفه در ادامه تفرق و پراکندگی را خلاف عقل و شرع دانست و گفت: درجه این خلاف عقل و شرع بودن برای انتخابات مجلس در سال 94 به مراتب بیشتر از انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 92 است.

حبیبی در ادامه با اشاره به اخبار واصله مبنی بر تلاش اصلاح‌طلبان برای ارائه لیست واحد با اعتدالیون تصریح کرد: بنده اطلاع دارم که در اردوگاه مقابل، جلساتی برای ایجاد اختلاف میان اصولگرایان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای ورود به انتخابات مجلس دهم یک راه بیشتر پیش‌روی اصولگرایان وجود ندارد و آن ائتلاف است و اگر غیر از این شود قطعا یک اشتباه استراتژیک از سوی اصولگرایان انجام شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: جلسه‌ای که چندین ماه قبل برای ائتلاف اصولگرایان ردیف شده است در حال تبدیل شدن به شعله مقدس است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *