صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

آمادگی جهت همکاری در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل حرم مطهر رضوی

۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۰۱۲۱
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمادگی داریم در تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل حرم مطهر رضوی تمام توان خود را به کار گیریم.
گروه سیاسی ، سردار غلامرضا جلالی، با حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سردار جلالی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند روسای همه دستگاه‌ها در تمامی بخش‌ها می‌باست اصول و الزامات پدافند غیرعامل را رعایت کنند، گفت: پدافند غیرعامل به معنای مصونیت سازی و بی اثر کردن تهدیدات است.

وی با بیان اینکه حرم مطهر امام رضا (ع) ملجأ و مأوای همه شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت است، گفت: ما باید تمام ظرفیت و توان خود را به کار گیریم تا زائران در بهترین و امنترین شرایط بتوانند به زیارت بپردازند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید براینکه خدمت به زائرین امام رئوف، برای هر فردی افتخار و شرف است، افزود: به نظر ما لازم است تا یک طرح جامع پدافند غیرعامل مختص حرم مطهر امام رضا (ع) تدوین و اجرایی شود.

سردار جلالی با بیان اینکه مشهد سالانه میزبان چندین میلیون زائر است، افزود: در طرح‌های توسعه‌ای حرم می‌بایست تلاش کرد اصول و الزامات پدافند غیرعامل بیش از پیش رعایت شود.

وی در پایان افزود: سازمان پدافند غیرعامل کشور افتخار دارد تا تمام توان خود برای ارتقای امنیت زائران مشهدالرضا را به کار گیرد.

پس از این دیدار، شورای راهبردی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل حرم مطهر رضوی با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد. در این نشست در خصوص رعایت الزامات پدافند غیرعامل در حرم مطهر بحث و بررسی کارشناسی صورت گرفت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *