صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

یوونتوس «دیبالا» را از تمرینات گروهی کنار گذاشت!

۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱:۴۷
کد خبر: ۵۳۸۶۴۴
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس شرایط مساعدی در این تیم ندارد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، به نظر می رسد دوران حضور پائولو دیبالا در تورین به اتمام رسیده و این هافبک خلاق به زودی از جمع بازیکنان بیانکونری جدا خواهد شد. یوونتوس به شدت به دنبال خرید روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستریونایتد است و در این مسیر حاضر است پائولو دیبالا را راهی اولدترافورد کند.

طبق ادعای اسکای اسپورتس ایتالیا، باشگاه یوونتوس فعلا از پائولو دیبالا خواسته تا زمان روشن شدن تکلیف این بازیکن، او در تمرینات گروهی بیانکونری حضور نداشته و به تنهایی تمرین کند.

پائولو دیبالا در جلسه ای با مائوریتسیو ساری مدعی شد خواهان ماندن در یوونتوس بوده و علاقه ای به انتقال به یونایتد ندارد اما به نظر می رسد باشگاه ایتالیایی خواهان حفظ او نیست و به همین دلیل فعلا امکان حضور پائولو دیبالا در تمرینات یوونتوس وجود ندارد. تنها 5 روز تا پایان بازار نقل و انتقالات انگلیس باقی مانده و اگر در این مدت کوتاه دو باشگاه یوونتوس و یونایتد به توافق نرسند، هافبک آرژانتینی در تورین باقی خواهد ماند.

اخباری در مورد احتمال معاوضه پائولو دیبالا با مائورو ایکاردی نیز به گوش رسیده بود اما طبق ادعای گاتزتا، در حال حاضر رابطه دو باشگاه اینتر و یوونتوس مساعد نبوده و فعلا شرایط نهایی شدن این معاوضه وجود ندارد.

 

منبع: ورزش سه



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *