صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

شرط پاری‌سن‌ژرمن برای بازگرداندن نیمار به بارسلونا

۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱:۰۱
کد خبر: ۵۲۹۲۰۱
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه پارس‌سن‌ژرمن تنها به یک شرط مجوز بازگشت نیمار به بارسلونا را صادر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، نشریه «پاریزین» فرانسه مدعی شد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تنها به شرطی موافق بازگرداندن نیمار به نوکمپ خواهد بود که باشگاه بارسلونا در کنار پرداخت ۱۳۰ میلیون یورو، دو بازیکن خود را هم به این باشگاه فرانسوی بدهد.

طبق این گزارش باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیش از این تنها حاضر به فروش ستاره برزیلی‌اش در ازای ۳۰۰ میلیون یورو شده بود، اما مدیران این باشگاه اکنون حاضر شده‌اند بخشی از این مبلغ را نقدی بگیرند و در کنارش دو بازیکن بارسا هم راهی پارک‌دوپرنس شوند که می‌توانند بازیکنانی از بین فیلیپه کوتینیو، عثمان دمبله و ایوان راکیتیچ باشند.

نیمار که در سال ۲۰۱۷ در ازای پرداخته شدن رقم فسخ قرارداد ۲۲۲ میلیون یورویی‌اش توسط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از بارسا جدا و به این تیم فرانسوی ملحق شد، گفته می‌شود به شدت به دنبال بازگشت به نوکمپ است و حتی برای امضای قراردادی ۵ ساله با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده است.

این مهاجم برزیلی ۲۷ ساله که تا سال ۲۰۲۲ با PSG قرارداد دارد، فصل اخیر در ۱۷ بازی از رقابت‌های لوشامپیونه برای این تیم به میدان رفت و آمار ۱۵ گل و ۸ پاس گل از خود برجای گذاشت، این در حالی است که مقطع نسبتاً زیادی از فصل را هم به دلیل مصدومیت از دست داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *