صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رادیو عدالت با شعار «قانون برای همه، همه مطیع قانون» افتتاح می‌شود

۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۲۶۷۰۰
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
مدیر روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی گفت: با تدابیر و راهبری دکتر شاه‌آبادی معاونت صدای رسانه ملی و همکاری قوه قضاییه، رادیو عدالت با شعار «قانون برای همه، همه مطیع قانون» روز شنبه افتتاح می‌شود.

حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص افتتاح رادیو عدالت گفت: با تدابیر و راهبری شاه‌آبادی معاونت صدای رسانه ملی و همکاری قوه قضاییه، رادیو عدالت با شعار «قانون برای همه، همه مطیع قانون»،حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی و جمعی از مسئولین معاونت صدا و قوه قضائیه روز شنبه افتتاح می‌شود که در ایام هفته قوه قضائیه از یکم تا دهم خرداد ۹۸ بر روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز و از طریق اپلیکشین ایرانصدا قابل دریافت می‌باشد. این شبکه رسانه‌ای برای آشنایی جامعه ایرانی با حقوق و تکالیف خود در جامعه در جهت کاهش مشکلات فردی و آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: تقویت نگرش جامعه و باید‌های حقوقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی، معاضدت‌های رسانه‌ای در جهت ارتقای کارایی و اثربخشی دستگاه قضایی، افزایش دانش آحاد جامعه با حقوق و تکالیف خود در موضوعات اخلاقی، اجتماعی و قضایی در جهت کاهش مشکلات فردی و آسیب‌های اجتماعی و نیز تشریح و انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه قضا از اهم ماموریت‌های رادیو عدالت است.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا تصریح کرد: کمک به دستگاه قضایی برای تعامل با جامعه، شناسایی جریان‌های موثر در ارتقای کارآیی و اثربخشی دستگاه قضایی، شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار‌های موثر در جهت پیشگیری از آن‌ها از اهداف کلان این رادیو است.

فاتحی ادامه داد: از دیگر اهداف رادیو عدالت تبیین مولفه‌های سبک زندگی ایرانی-اسلامی، تربیت نیروی انسانی آشنا با مسائل تخصصی حوزه حقوق و رسانه، معرفی، تبیین، تحلیل رهنمود‌های امام راحل (ه) و رهبری معظم انقلاب اسلامی و پیگیری برای فضا سازی و تحقق آن‌ها است.


برچسب ها: شعار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *