صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

پیگیری ۲۵۱ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان

۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۲۵۳۸۰
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار کرمان گفت:در سال جاری ۴۶ پروژه مستمر مرتبط با اقتصاد مقاومتی داریم که ۱۳۳ پروژه از سال گذشته منتقل شده و ۷۲ پروژه جدید نیز در این راستا تعریف شده است.
سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه تعداد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان در سال گذشته ۲۹۴ مورد بود، اظهارداشت: ۱۶۱ پروژه باید در سال قبل به اتمام می‌رسید که ۳۸ پروژه آن باقی ماند و درسال جاری به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: در سال جاری ۴۶ پروژه مستمر مرتبط با اقتصاد مقاومتی داریم که ۱۳۳ پروژه اقتصاد مقاومتی از سال گذشته منتقل شده و ۷۲ پروژه جدید نیز در این راستا تعریف شده است.

معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی معیار‌هایی از جمله انطباق حداکثری با اسناد بالادستی، اجرا در بازه زمانی یک ساله، افزایش ظرفیت تولید داخلی و حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال مولد، بهبود وضعیت اقشار آسیب پذیر، بهبود فضای کسب و کار تعریف شده است.

آیت‌اللهی موسوی تاکید کرد: در تعریف پروژه‌های جدید لازم است که به مسئله تامین اعتبار، قابلیت اجرایی آن و جذب سرمایه‌گذار توجه شود. پروژه‌های تعریف شده با معیار‌ها و اصول اقتصاد مقاومتی همخوانی دارند، اما در زمینه اعتبارات و تمایل برای حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذار باید بررسی شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *