صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

کتاب هفت جلدی اخلاق حرفه ای رونمایی شد

۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷:۲۴
کد خبر: ۵۱۴۳۱۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دانشیار رشته حقوق دانشگاه تهران در مراسم رونمایی از اثر هفت جلدی اخلاق حرفه‌ای گفت: محتوای این اثر بر اساس پژوهش‌های علمی در حوزه اخلاق حرفه‌ای و سازمانی و با همکاری معاونت فرهنگی قوه قضاییه تدوین شده است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزرای میزان، دانشیار رشته حقوق دانشگاه تهران در مراسم رونمایی از اثر هفت جلدی اخلاق حرفه‌ای که امروز در غرفه قوه قضاییه در نمایشگاه کتاب برگزار شد، گفت: محتوای این اثر بر اساس پژوهش‌های علمی در حوزه اخلاق حرفه‌ای و سازمانی و با همکاری معاونت فرهنگی قوه قضاییه تدوین شده است.

سعید نظری توکلی، نویسنده اثر در مراسم رونمایی از مجمعه هفت جلدی اخلاق حرفه‌ای گفت: فصلی از این کتاب‌ها به موضوع منابع انسانی و فصلی دیگر نیز به مسائل سازمانی حوزه اخلاق پرداخته است. فصولی نیز به حوزه دادرسی، ضابطان قضایی، پزشکی قانونی، شورای حل اختلاف، وکالت و مشاوره اختصاص یافته است.

وی با تقدیر از اهتمام قوه قضاییه به بحث تولید علم و محتوا گفت: تدوین متون تخصصی ناظر به عملکرد هر بخش قوه قضاییه، جای تقدیر دارد و باید در جهت غنای هر چه بیشتر تولیدات مکتوب و افزایش بهره وری کارکنان این قوه کوشید.

گفتنی است مراسم رونمایی از مجموعه هفت جلدی اخلاق حرفه‌ای شامل عناوین دادرسی، وکالت و مشاوره، ضابطان قضایی، زندان و زندانبانی، ثبت اسناد و املاک، صلح و سازش و پزشکی قانونی صبح امروز با حضور نویسنده این اثر در محل غرفه قوه قضاییه در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *