صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تقدیر از رئیس کل دادگستری استان یزد توسط مسئولان این استان

۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱:۳۵
کد خبر: ۵۰۸۰۷۵
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
آیت الله ناصری، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد و محمدعلی طالبی، استاندار یزد و حجت الاسلام فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، آیت الله ناصری، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد و محمدعلی طالبی، استاندار یزد و حجت الاسلام فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان تقدیر کردند.

این تقدیر به پاس تلاش مجموعه قضایی استان یزد و رئیس کل دادگستری به عنوان رئیس کارگروه قضایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت.

دستگاه قضایی استان یزد متشکل از دادگستری و ادارات تابعه‌ی آن با تشکیل یک کارگروه ۲۳ نفره از رؤسا، مدیران و مسئولان فعال در دستگاه قضایی تحت عنوان کارگروه قضایی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ۲۲۹ برنامه را مصوب کردند و با تلاش ویژه‌ای همه این برنامه‌ها را منصه اجرا رساندند.

برنامه‌های مصوب شده این کارگروه در قالب برنامه‌های فرهنگی، اطلاع رسانی و مشارکتی تدوین و در زمینه‌های مختلف اجرا گردید.

۴۰ مسجد ۴۰ قاضی و ۴۰ مدرسه، ۴۰ قاضی، دوره‌های مختلف آموزشی و همایش ها، حضور مقامات مسئول و قضایی در اجتماعات مردمی، معیادگاه‌های نماز جمعه و مساجد و حسینیه‌ها و نمایشگاه‌ها به جهت ارائه مشاوره و راهنمایی مردم از مهمترین برنامه‌های ستاد قضایی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *