صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

آزادی ۲۵۳ زندانی کرمانی در یکسال گذشته/ خیرین بیش از ۵ میلیارد تومان کمک کردند

۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰:۰۱
کد خبر: ۵۰۴۰۷۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان گفت: در سال گذشته ۲۵۳ نفر از زندان‌های استان آزاد شدند که ۳۳ درصد در سال جاری رشد داشتیم.
سیدحجت اله موسوی‌قوام مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت: در سال گذشته ۲۵۳ نفر از زندان‌های استان آزاد شدند که ۳۳ درصد رشد داشتیم.

وی افزود: ۳۷۴ نفر مددجوی واجد شرایط جرائم غیرعمد استان کرمان در سال گذشته با پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۶۲ میلیون تومان از زندان آزاد شده اند.

موسوی قوام با اشاره به اینکه در سال گذشته زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان استان کرمان فراهم شد، اضافه کرد: ۳۷۴ نفر مددجوی واجد شرایط جرائم غیرعمد استان کرمان در سال جاری با پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۶۲ میلیون تومان از زندان آزاد شده اند.

وی بیان کرد: از زندانیانی که در سال ۹۷ با فعالیت ستاد دیه آزاد شده اند، ۳۰۲ نفر از محل کمک‌های مردمی و خیران، ۱۱ نفر از کمک‌های ویژه ستاد دیه مرکز، ۲۰ نفر از اعتبارات بانکی و وام، ۱۲ نفر از محل صندوق تامین خسارت‌های بدنی و ۲۹ نفر بدون پرداخت هیچگونه وجه و با اخذ رضایت شاکی آزاد شده اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان همچنین گفت: در سال گذشته ۱۳۲ جلسه صلح و سازش در استان کرمان داشته ایم که منجر به اخذ رضایت شاکیان و تخفیف بدهی به میزان ۷۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شده است.

وی افزود: در جشن‌های گلریزان رتبه نخست کشور را به دست آوردیم، در سال ۹۷، ۲۷ جشن را در استان برگزار کردیم که در مرکز استان ۶ جشن انجام شد و خیّران مبلغ ۷ میلیارد و ۱۳۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعهد کردند که تا امروز ۸۰ درصد آن معادل ۵ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان وصول شد است.

موسوی قوام عنوان کرد: بیش از ۲۵۳ میلیون تومان کمک‌های موردی را در طول سال گذشته داشته ایم که نسبت به سال قبل ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *