صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

اجرای بیش از ۱۶ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در خوزستان

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۰۲۲۳۲
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه از اجرایی شدن ۱۶ هزار و ۲۲۵ پروژه عمرانی و غیر عمرانی در قالب پروژه‌های محرومیت زدایی در استان خوزستان خبر داد.
گروه سیاسی ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدضیاالدین حزنی در آئین افتتاحیه فاز نخست شهر آبی خرمشهر، اظهار کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۲۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خوزستان اجراشده که از این میان، هشت هزار و ۲۳۸ پروژه عمرانی و هفت هزار و ۷۷۸ پروژه غیر عمرانی بوده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اجرایی شدن پروژه‌های آب‌رسانی به خوزستان را نمونه‌ای از این پروژه‌های اجراشده دانست و اظهار کرد: در استان خوزستان ۲۵۹ آب‌رسانی، ۴۱۱ مورد احداث و مرمت سیستم آب‌رسانی و تصفیه و ۶۰۷ پروژه لایروبی انهار کشاورزی که عمدتاً در آبادان و خرمشهر بوده‌اند، اجراشده است.

وی همچنین شمار پروژه آب‌رسانی در کشور را سه هزار و ۹۰۹ اعلام کرد و افزود: در مجموع توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی، حدود ۶ هزار و ۳۲۵ پروژه شامل احداث شبکه‌های توزیع آب شرب و آب کشاورزی و بحث سیل بند و آبخیزداری، بهسازی و لایروبی انجام‌شده است.

سردار حزنی، رفع مشکلات آب و اشتغال در سطح کشور را از اولویت‌های کاری قرارگاه محرومیت‌زدایی دانست و گفت: پروژه شهر آبی خرمشهر یکی از نتایج کاری قرارگاه محرومیت‌زدایی در کشور به شمار می‌آید و امید است در استان‌های مختلف پیشرفت خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *