صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه ریزش چند خانه قدیمی در پی حادثه انفجار گاز / دستورات لازم برای شناسایی مقصران احتمالی این حادثه صادر شد

۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲:۳۴
کد خبر: ۴۹۸۵۱۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از تشکیل پرونده قضایی برای حادثه ریزش چند خانه قدیمی در پی حادثه انفجار گاز خبر داد و گفت: دستورات لازم برای شناسایی مقصران احتمالی این حادثه صادر شده است.

حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از تشکیل پرونده برای حادثه ریزش چند خانه قدیمی در پی حادثه انفجار گاز خبر داد و بیان کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده مشخص شد چند خانه قدیمی در پی انفجار گاز ریزش کرده و یک پیرزن جان خود را در این حادثه از دست داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: پنج نفر دیگر نیز در پی این حادثه مجروح شدند که به بیمارستان امام سجاد (ع) انتقال یافتند و یک کودک دو ساله نیز از میان آوار زنده خارج شد.

وی با بیان اینکه نیرو‌های امدادی همچنان در محل حادثه حضور دارند، ادامه داد: در پی این حادثه پرونده قضایی تشکیل شد و دستورات لازم برای شناسایی مقصران احتمالی این حادثه صادر شده است.

عسگری پور تصریح کرد: جسد پیرزن مذکور برای انجام کالبدشکافی و بررسی‌های فنی به پزشکی قانونی انتقال یافت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *