صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

صفحات داخلی

صدور کیفرخواست برای مدیرعامل و مسئول امور بهره برداری شرکت گاز در پرونده سوء استفاده از جایگاه‌های CNG

۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶:۳۸
کد خبر: ۴۹۶۶۴۵
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از صدور کیفرخواست در پرونده سوء استفاده برخی از جایگاه‌های سی ان جی خبر داد و گفت: ارزش مالی تخلفات بیش از ۲۰ میلیارد ریال است و پرونده برای رسیدگی و صدور حکم به دادگاه ارسال شده است.

ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از صدور کیفرخواست پرونده‌ای در حوزه شرکت گاز استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: موضوع این پرونده سوء استفاده برخی افراد از جایگاه‌های سی ان جی و دستکاری در کنتور‌های بهره برداری بود که از طریق دادسرا، بازرسی و اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی موضوع تعقیب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات و کارشناسی‌های لازم، برای چند تن از مالکان جایگاه‌های سی ان جی و دو تن از پرسنل شرکت گاز استان اردبیل که شامل مدیرعامل و مسئول امور بهره برداری بودند به اتهام تضییع حقوق عمومی و دولتی و عدم نظارت کافی بر کارکرد دستگاه‌های اندازه گیری کیفرخواست صادر شد.

وی در خصوص ارزش مالی تخلفات انجام شده، اذعان کرد: ارزش مالی تخلفات بیش از ۲۰ میلیارد ریال است و پرونده برای رسیدگی و صدور حکم به دادگاه ارسال شده است.

عتباتی در خصوص پرونده دیگری در مورد سواستفاده مالک یکی از جایگاه‌های سی ان جی خاطرنشان کرد: در این پرونده سوءاستفاده مالی بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده و آن پرونده نیز منجر به محکومیت گرديده و با توجه به اینکه مدیران مربوطه نظارت و دقت لازم را نداشتند و موجب تضییع بیت المال شدند و حقوق و اموال بیت المال از بین رفته تحت تعقیب قرار گرفتند و کیفرخواست نیز برای آن‌ها صادر شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *