صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

معاون وزیر کشور: ۲۲ هزار و ۳۳۵ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در کشور افتتاح شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷:۰۹
کد خبر: ۴۹۲۸۱۵
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
معاون وزیر کشور گفت: طی دهه مبارک فجر امسال ۲۲ هزار و ۳۳۵ پروژه عمرانی در کشور افتتاح شده که با توجه به شرایط اقتصادی خاص کشور افزایش چشمگیری نسبت به سال قبل داشته است.
گروه سیاسی ؛ مهدی جمالی‌نژاد در دیدار با «آیت‌الله عبدالنبی‌نمازی»، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: طی دهه مبارک فجر امسال ۲۲ هزار و ۳۳۵ پروژه عمرانی در کشور افتتاح شده که با توجه به شرایط اقتصادی خاص کشور افزایش چشمگیری نسبت به سال قبل داشته است.

وی گفت: این پروژه‌ها تقریباً تمام استان‌ها را شامل می‌شود و علی رغم فضاسازی‌ها و تبلیغات دشمنان، شاهد بهمن متفاوتی از لحاظ بهره برداری از پروژه‌های عمرانی هستیم.

معاون وزیر کشور  همچنین با بیان اینکه در حال همکاری با دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط برای تبیین الگو‌های ایرانی و اسلامی در حوزه مدیریت شهری و روستایی، معماری و شهرسازی هستیم، اظهار کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی حایگاه ویژه‌ای برای معماری اسلامی، ایرانی دیده شده است.

وی همچنین عنوان نمود: در بخش بازآفرینی در کاشان، احیای معماری اسلامی، ایرانی را بطور جدی پی گیری می‌کنیم.
 
آیت الله نمازی تیز در این دیدار ضمن قدردانی از وزارت کشور، اظهار کرد: این شرایط اقتصادی که در کشور پدید آمده است، فرصت بهتری را برای خدمتگذاری به وجود آورده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، اخلاص و سعه صدر را دو اصل مهم مدیریت ذکر نمود و ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری کاشان خاطر نشان کرد: سعی مدیریت شهری در توسعه و پیشرفت آبادانی شهر کاشان، شایسته قدردانی است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *