صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

پیام رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۹۲۷۴۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات، معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

متن پیام جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به شرح ذیل است:

فجر انقلاب، دمیدن خورشید استقلال و آزادی است. امام خمینی (ره)

چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اعجاز بزرگ قرن و پیروزی بی نظیر ملت عظیم الشان ایران اسلامی در برابر کفر و طاغوت است. هر ساله فرا رسیدن این روز آئینه تمام نمای روز‌های تلخ و شیرینی است که مردم شریف ایران اسلامی در مسیر نورانی انقلاب تجربه کرده اند و هر روزبیشتر از دیروز دست در دست یکدیگر برای دستیابی به آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) کوشیده اند.

امروز ملت ایران به عنوان میراث داران و طلایه داران این مظهر شکوه و عظمت و فداکاری بر خود فرض می‌دانند که در خط انقلاب، خط عظمت اسلام و مسلمین و دفاع از مظلومین و مستضعفین بیاستند و در مقابل ظلم و کفر در جای جای هستی سکوت نکنند و با تمام دسیسه‌های دشمن از جمله فشار‌های اقتصادی، تحریم‌ها و ... ذره‌ای دست از چشم انداز‌های این انقلاب ۴۰ ساله نکشند.

اینجانب و تمامی همکارانم، ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با آرزوی طول عمر با عزت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ظهور حضرت ولیعصر (عج)، همراه با مردم شهید پرور و غیور ایران اسلامی در سراسر کشور؛ بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا در ۲۲ بهمن ماه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *