صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تشکیل کمیته نظارت بر بازار‌های هفتگی با ورود دادستانی

۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵:۵۰
کد خبر: ۴۸۱۷۶۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از ورود مدعی العموم به بازار‌های هفتگی خبر داد و بیان کرد: کمیته‌ای تحت عنوان نظارت بر بازار‌های هفتگی و زیر نظر مدعی العموم با حضور دامپزشکی، اداره بهداشت، نیروی انتظامی، اورژانس و پلیس راهور تشکیل شده است که وظیفه نظارت بر بازار‌های هفتگی را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا سید حسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از ورود مدعی العموم به بازار‌های هفتگی خبر داد و بیان کرد: کمیته‌ای تحت عنوان نظارت بر بازار‌های هفتگی و زیر نظر مدعی العموم با حضور دامپزشکی، اداره بهداشت، نیروی انتظامی، اورژانس و پلیس راهور تشکیل شده است که وظیفه نظارت بر بازار‌های هفتگی را دارد.


وی ادامه داد: در برخی از بازار‌های هفتگی فروش دام و پرندگان زنده انجام می‌شود و احتمال دارد دام و پرنده بیمار در اختیار مشتریان قرار گیرد و همین موضوع سبب انتقال بیماری شود.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در ادامه خاطرنشان کرد: دراین خصوص به دامپزشکی دستور دادیم در بازار‌های هفتگی نیرو‌های خود را مستقر کند و پرندگان و دام‌هایی که خرید و فروش می‌شود مورد معاینه قرار گیرد تا اگر محرز شد دام و یا پرنده مذکور دارای بیماری است به اتهام فرد فروشنده رسیدگی شود.


وی افزود: به اداره بهداشت نیز دستور دادیم که اکیپی در بازار‌های هفتگی مستقر کند و به مسائل مربوط به اغذیه فروش‌های مستقر در بازار رسیدگی کنند.


سیدحسینی در ادامه بیان کرد: به پلیس آگاهی نیز دستور دادیم تا در بازار‌های هفتگی مستقر باشند و در بازار‌های هفتگی نظارت داشته باشند تا در صورت فروش اموال مسروقه، قاچاق و... اقدامات لازم را انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در پایان اذعان کرد: براساس وظایف مطرح شده در کمیته نظارت بر بازار‌های هفتگی پلیس راهور نیز به منظور کنترل ترافیک در محل بازار‌های هفتگی در محل حضور دارد و اورژانس نیز برای ارائه خدمات درمانی در این بازار‌ها مستقر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *