صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

گرانی ارز وضعیت پیش روی ما را خطرناک جلوه می‌دهد

۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶:۲۰
کد خبر: ۴۷۴۰۰۵
نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: زائران ما با مشکلات زیادی رو به رو بودند، ولی امروز کشور ما به الگو برای اعزام حجاج تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، حجت السلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر در مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق سازمان حج و زیارت ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید حج و زیارت بیان کرد: از سال ۵۹ در این مسیر قرار گرفته و شرایط سختی برای اعزام حجاج داشتیم و همه عزیزانی که در سمت رئیس حج و زیارت منسوب شدند زحمات زیادی متحمل شدند.

وی در ادامه بیان کرد: زائران ما با مشکلات زیادی رو به رو بودند، ولی امروز کشور ما به الگو برای اعزام حجاج تبدیل شده است.

قاضی عسکر درادامه بیان کرد: سال ۶۶ سال خطرناک و حساسی بود و با مشکلات زیادی روبه رو بودیم. خوشبختانه هم اکنون در اعزام حج به رضایت مقام معظم رهبری رسیده ایم.

رشیدیان مسئول نظارت و بازرسی بودند و در حوزه حج بسیار آشنا و انسان توانمند پرکار و آشنا هستند.

قاضی عسکر در ادامه افزود: غیرجناحی عمل کردن آقای رشیدیان از ویژگی‌های بارز ایشان است. امیدواریم اینجا هم فراجناحی عمل کنند و در خدمت مردم باشند.

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه ضمن بیان تشکر از روسای اسبق سازمان حج و زیارت بیان کرد: همه انسان‌ها دارای عیوب و نقص‌هایی هستند. شرایط امسال شرایط ساده‌ای نیست.

وی درادامه گفت: درهیچ دوره ای تا این اندازه روابط دو کشور تیره نبوده است. در حال حاضر عمره ما تعطیل است و ۶ میلیون مطالبه کننده داریم و سالهاست سپرده گذاشته اند.

وی در ادامه گفت: در عتبات مشکلات جدی داریم که باید ساماندهی شود. گرانی ارز امسال وضعیت پیش روی ما را خطرناک جلوه می‌دهد. پیگیری وضعیت شهدای منا جزو اولویت‌های ماست و امیدوارم بتوانیم در این حوزه به موفقیت برسیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *