صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری با قوه قضاییه در کانون‌های اصلاح و تربیت

۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹:۰۱
کد خبر: ۴۷۳۵۲۸۱
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به اینکه قطعا دانش‌آموزانی که در کانون اصلاح و تربیت حضور دارند جامعه هدف ما هستند، گفت: نسبت به توسعه و تعمیم فعالیت‌های ورزشی و آموزش مهارت‌های زندگی برای این دسته از کودکان و نوجوانان آمادگی کامل داریم.

صادق ستاری فرد در گفت‌وگو با میزان در خصوص همکاری قوه قضاییه و وزارت آموزش و پرورش برای ارائه خدمات ورزشی به دانش‌آموزانی که در کانون اصلاح و تربیت حضور دارند، گفت: ما این آمادگی را داریم که بتوانیم مهارت‌های زندگی را از طریق بازی به دانش‌آموزان منتقل کنیم.

وی ادامه داد: این آمادگی را داریم که با همکاری قوه قضاییه برای توسعه فعالیت‌های ورزشی در مکان‌های مورد نظر دستگاه قضا از جمله کانون‌های اصلاح و تربیت و حتی فضا‌های آموزش و پرورش اقداماتی انجام دهیم و امکانات لازم را در اختیار کانون اصلاح و تربیت قرار دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: قطعا دانش‌آموزانی که در کانون اصلاح و تربیت هستند جامعه هدف ما محسوب می‌شوند و از این رو هم نسبت به توسعه و تعمیم فعالیت‌های ورزشی برای آن‌ها و هم پیگیری بازی‌وار سازی مهارت‌های زندگی برای این دسته از کودکان و نوجوانان آمادگی کامل را داریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *