صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

سیفی: هیچ مسابقاتی را برای خودم بزرگ نمی‌کنم/ خداحافظی؟ بدم نمی‌آید استراحت کنم

۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۱۴۲۴۵
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش ووشو ایران گفت: برخی‌ فکر می‌کنند به خاطر ارتباط خوبم با اوجاقی کمتر تمرین کنم، اما این‌فکر کاملا اشتباه است.

محسن محمد سیفی در گفت‌وگو با میزان، درباره اینکه از بین رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی در کدام رویداد شرکت می‌کند اظهار داشت: اگر خدا بخواهد هم جهانی می‌روم و هم بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنم. در هر دو انتخابی فیکس شدم و به قدری هم آماده هستم که از پس دو رقابت سطح بالا بربیایم و در مجموع هیچ مسابقاتی را برای خودم بزرگ نمی‌کنم.

وی درباره سریال مدال‌های طلای خود در بازی‌های آُسیایی گفت: انشاالله چهارمین طلا بازی‌های اسیایی را بگیرم و بدم نمی‌آید بعد از این مدال با توجه به سن و سالم کمی استراحت کنم. فعلا نمیگویم خداحافظی می‌کنم، اما قول استراحت را می‌دهم. (با خنده)

قهرمان پرافتخار ووشو درباره سرمربیگری امیر اوجاقی در تیم ملی گفت: او از دوستان بسیار نزدیک و صمیمی من است و همین موضوع باعث می‌شود من با جدیت بیشتری کارم را انجام دهم و هرچه در توان داریم برای موفقیت تیم ملی و سرمربی خوبمان به نمایش بگذارم. شاید برخی فکر کنند به خاطر ارتباط خوب من و امیر اوجاقی من کمتر تمرین کنم، اما این فکر کاملا اشتباه است و مطمئن باشید دو برابر قبل تمرین می‌کنم.

وی درباره احتمال عدم اعزام به مسابقات قهرمانی جهان تصریح کرد: امیدوارم کار تیم ملی درست شود تا به رقابت‌های قهرمانی جهان آمریکا اعزام شویم. نزدیک به ۴ سال است رقابت‌های بزرگ ووشو لغو می‌شود و خیلی سخت است فقط تمرین کنیم و خودمان را در شرایط بدنی روحی خوب نگه داریم.

سیفی در پایان خاطرنشان کرد: ووشو رشته مدال آور و پرافتخاری در ایران است و انشاالله بتوانیم در بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان باز هم پرچم مقدس کشورمان را برافراشته کنیم و برای رسیدن به این مهم نیاز به حمایت بیشتر داریم که مطمئن هستم مسئولان ورزش در این امر کوتاهی نمی‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *