صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

«مرصع» در شبکه چهار متولد شد/ پرداختن به بخش مغفول مانده هنر در کشور

۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶:۴۰
کد خبر: ۴۷۱۲۸۴۴
مجله هنری «مرصع» تازه‌ترین برنامه شبکه چهار سیما در حوزه جدیدترین برنامه‌های هنری است که هر پنجشنبه با اجرای اسماعیل باستانی روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی برنامه، مجله هنری «مرصع» تازه‌ترین برنامه شبکه چهار سیما در حوزه جدیدترین برنامه‌های هنری است که هر پنجشنبه با اجرای اسماعیل باستانی روی آنتن می‌رود.

این برنامه ضمن ارائه اخبار و رویداد‌های هنری روز در فواصل مختلف با چهره‌ها و فعالان هنری گفتگو می‌کند. گفتگو‌هایی که هر یک در زمان بندی‌های کوتاه انجام می‌شود تا برنامه با سرعت و ریتم بالایی به تولید برسد.

بخش پرونده از بخش‌های این برنامه است که در آن متناسب با وقایع هنری روز، پرونده یک مساله هنری باز شده و به آن پرداخته می‌شود.

در بخش «گفتگو‌های ویژه» نیز با دعوت از کارشناسان، صاحب نظران و فعالان هنر در فضایی چالشی، به موضوع مورد نظر پرداخته می‌شود. همچنین متناسب با مناسبت‌ها و وقایع هنری روز، خبرنگار برنامه، به جشنواره ها، محافل تئاتر و موسیقی و موزه‌ها سر خواهد زد و ضمن اطلاع رسانی، به تحلیل و ارزیابی آها نیز پرداخته خواهد شد.

«مرصع» بنا دارد سراغ بخش‌های مغفول‌تر هنر در کشور برود و همچنین از رویکرد‌های برنامه پرداختن به چهره‌های جوان و کمتر شناخته در نقاط مختلف کشور در حوزه هنر است.

برنامه «مرصع» به تهیه کنندگی فرزام محبی سردبیری محمد بخشایش و کارگردانی کیانوش الطافی در گروه ادب و هنر شبکه چهار تولید می‌شود.

این برنامه هر پنجشنبه ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود و جمعه‌ها ساعت ۱۲:۳۰ بازپخش دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *