صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

برخورد جدی دستگاه قضایی با متصرفان اراضی ملی در شهرستان طارم/ تاکید بر تکریم ارباب رجوع در دادرسی عادلانه

۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶:۴۸
کد خبر: ۴۶۹۰۲۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در سفر به دادگستری شهرستان طارم از برخورد جدی دستگاه قضایی با متصرفان اراضی ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در سفر به دادگستری شهرستان طارم در دیدار با کارکنان قضایی و اداری ضمن تقدیر از تلاش‌ها واقدامات ارزشمند صورت گرفته در این حوزه قضایی گفت: اقدامات پیشگیرانه گامی موثر در جهت فراهم نمودن بستر‌های خدمتی به مردم است و شهرستان طارم در این زمینه توفیقات خوبی داشته است. 

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه ایجاد محیطی آرام و داشتن اخلاق حسنه برای رسیدگی به مشکلات مردم امری ضروری است؛ افزود: حفظ کرامت افراد در کنار دادرسی عادلانه و اعمال قانون بسیار ارزشمند است.


وی اظهار داشت: امروز آنچه که ما از آن فاصله گرفته ایم اخلاق و رفتار حسنه است و مسئولین نبایستی بین خود و مردم فاصله ایجاد کنند بلکه با صمیمیت و همدلی به مشکلات مردم رسیدگی کنند.


رییس شورای قضایی استان زنجان توزیع امکانات رفاهی، اداری و ورزشی بین کلیه کارکنان فارغ از حوزه خدمتی را از برنامه‌های مهم خود در این استان برشمرد و خاطر نشان کرد: بنده تمام تلاش خود را برای اجرای این امر که خواسته به حق کارکنان هست خواهم بست.


حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در ابتدای ورود به شهرستان طارم در دیدار با امام جمعه این شهرستان وجود وحدت و همدلی در بین مسئولان این منطقه را بسیار خوب بیان کرد و گفت: با ارائه خدمت به مردم و حل مشکلاتشان بایستی اعتماد سازی مردم به نظام را بیش از گذشته انجام دهیم، چرا که مردم، ولی نعمت مسئولین هستند. 


در این دیدار امام جمعه طارم گفت: خصوصیت ذاتی قوه قضاییه ایجاد عدل و عدالت است و امیدواریم احقاق حق و اجرای قانون با قوت انجام شود و ائمه جمعه نیز با تمام قوا پشتیبان قوه قضاییه هستند.


وی تصرف اراضی ملی توسط برخی افراد را از جمله مشکلات شهرستان طارم برشمرد و از برخورد جدی دستگاه قضایی با این افراد خبر داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *