صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مرخصی برای تاکسی ها در ایام اربعین حسینی ممنوع است

۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸:۰۰
کد خبر: ۴۶۰۵۶۷
سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ممنوعیت سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ممنوعیت صدور مرخصی برای تاکسی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه جامعه مهدی ابراهیمی  اظهار داشت:این ممنوعیت در  شهر تهران علی الخصوص برای  تاکسی‌های ون، و  جابجایی مسافر به مقصد شهر‌های مرزی غرب و جنوب غربی کشور اتخاذ شده است.

وی با اشاره به ابلاغ وزارت کشور و مصوبات جلسه هماهنگی مراسم اربعین حسینی درسال جاری افزود: در این جلسه مقرر شد، در ایام اربعین حسینی از اول آبان تا ۱۴ آبان ماه، از تردد تاکسی‌ها اعم از سواری و ون، جهت جابجایی مسافر به مقصد شهر‌های مرزی غرب و جنوب غربی کشور از مبداء شهر‌ها جلوگیری به عمل آمده و رانندگان اینگونه تاکسی‌ها حق حمل مسافر را در این مسیر‌ها ندارند.

ابراهیمی با اشاره به ابلاغ این مصوبات به تمامی پاسگاه‌های پلیس راه کشور فرماندهی پلیس راه‌های کشور تاکید کرد: در صورت مشاهده تاکسی‌های ون درون شهری در جاده‌های منتهی به استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، کردستان و خوزستان از تردد آن‌ها جلوگیری به عمل آورده و خودروی مذکور تا بعد از مراسم اربعین در پارکینگ متوقف خواهدبود.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *