صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تحقیقات درباره پرونده حادثه تروریستی اهواز همچنان ادامه دارد

۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸:۳۳
کد خبر: ۴۶۰۵۶۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: با توجه به حساسیت پرونده حادثه تروریستی اهواز تحقیقات درباره قصور مأموران نظامی و انتظامی همچنان ادامه دارد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در حاشیه معارفه دادستان نظامی و رئیس سازمان قضایی نیروی مسلح استان گلستان با بیان اینکه تا پایان تحقیقات این حادثه نمی‌توان پیش داوری کرد، اظهار کرد: با توجه به حساسیت پرونده حادثه تروریستی اهواز تحقیقات درباره قصور مأموران نظامی و انتظامی همچنان ادامه دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: در ارتباط با این پرونده افرادی به دادسرا احضار شدند و از آنان تحقیق به عمل آمده است و برای تعدادی قرار صادر شد و هم اینک یک نظامی در بازداشت است که بعد از اتمام تحقیقات، اطلاع رسانی انجام می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: این سازمان با هدف رسیدگی به جرایم احتمالی نیرو‌های مسلح که بزرگترین مسئولیت را در ایجاد امنیت جامعه دارند، تشکیل شده است و در این ارتباط تمام تلاش خود را به‌کار بسته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی افزود: ایران امروز به دلیل داشتن نیرو‌های مسلح قوی امن‌ترین کشور خاورمیانه است و باید قدردان آن‌ها باشیم.
 
گفتنی است: صبح شنبه، ۳۱ شهریور، همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس، چهار تروریست به این مراسم در اهواز حمله کردند. گروه الاحوازیه مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت؛ این حمله ۲۵ شهید و بیش از ۶۰ زخمی بر جای گذاشت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *