صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

اصلاح ۶۶ نقطه حادثه خیز در دستور کار شورای پیشگیری تصادفات قرار گرفته است

۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰:۴۱
کد خبر: ۴۵۹۹۰۷
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی دادگستری قم گفت: در رابطه با راه‌های مواصلاتی، ۶۶ نقطه حادثه خیز در سطح استان قم شناسایی شده که اصلاح این نقاط در دستور کار جدی همه دستگاه‌های مسئول و شورای استانی پیشگیری قرار گرفته است.

سعید کاویانی مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی دادگستری استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی به موضوع تصادفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: رانندگی بدون گواهینامه، ایراد ضرب و جرح غیرعمدی و تصادفات، حدود دوسوم پرونده‌های کیفری استان را به خود اختصاص داده است.

کاویانی با تأکید بر رویکرد معاونت اجتماعی دادگستری استان در برجسته سازی وظایف دستگاه‌ها در امر پیشگیری اظهار کرد: با توجه به آمار تصادفات، جلسه‌ای در شورای پیشگیری استان برگزار گردید و در آن جلسه به موضوع کاهش حوادث رانندگی با حضور مدیران ارشد سازمان‌های مسئول پرداخته شد.

وی تصریح کرد: تاکنون در رابطه با راه‌های مواصلاتی، ۶۶ نقطه حادثه خیز در سطح استان شناسایی شده که اصلاح این نقاط در دستور کار جدی همه دستگاه‌های مسئول و شورای استانی پیشگیری قرار گرفته است.

این مقام مسئول افزود: حسب نظر رئیس کل دادگستری و سیاست‌های قضایی استان، دستگاه قضایی و معاونت پیشگیری در کاهش حوادث رانندگی استان قم رویکردی جدی دارد و در صورتی که کارشناسان امر گزارش دهند که تصادف ناشی از سهل‌انگاری و کوتاهی برخی دستگاه‌ها است، پیگیری قضایی مسئولانی که در امر وقوع تصادفات و حوادث جاده‌ای نقش دارند اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *