صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

حسین (ع) حقیقت تاریخ است/ با کاهش هزینه‌های سفر، افراد بیشتری می‌توانند برای مراسم اربعین به کربلا بروند

۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱:۴۵
کد خبر: ۴۵۹۲۳۷
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
حجت الاسلام دارستانی با توجه به جانفشانی و رشادت‌های یاران امام حسین (ع) در حادثه کربلا گفت: چه اربابی داریم، حسین (ع) حقیقت تاریخ است. ممکن است من و امثال من به شما دروغ بگوییم، اما امام حسین (ع) هرگز دروغ نگفت.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت الاسلام سید احمددارستانی در اجتماع فدائیان دو بانوی دمشق که عصر امروز در میدان ۱۳آبان پیروزی برگزارشد، بااشاره به اینکه خداوند انسان‌ها را در ۴مرحله امتحان می‌کند، بیان داشت: در حادثه کربلا هرچه مصیبت و بلا بود بر سر کربلاییان فرود آمد، اما آن‌ها پای امام حسین ایستادند.

وی ادامه داد: اصحابی که پای سید الشهداایستادند مثل کوه مقاوم و مانند فولاد آب دیده بودند.

حجت الاسلام دارستانی با توجه به جانفشانی و رشادت‌های یاران امام حسین (ع) در حادثه کربلا بیان کرد: چه اربابی داریم، حسین (ع) حقیقت تاریخ است. ممکن است من و امثال من به شما دروغ بگوییم، اما امام حسین (ع) هرگز دروغ نگفت.

وی اضافه کرد: اگر بخواهید مملکتی بدون دزدی، دروغ و گناه شود باید همه ما از مردم و مسئولان به سیدالشهدا اقتدا کنیم.

 

او تصریح کرد: ظهر عاشورا دهان امام حسین از بی ابی زخم شده بود، امام حسین (ع) انقدر تشنه بود که چشمانش تار می‌دید، اما از راه و آرمان خود باز نگشت. امام سجاد (ع) می‌گفت: وقتی بعد از شهادت امام حسین (ع) و قطع سرایشان، سر مبارک را هرچه در رود دجله فرو می‌بردند، لب ایشان اصلا‌تر نمی‌شد.

حجت الاسلام دارستانی عنوان کرد: ما خواهان کاهش قیمت هزینه‌های سفر زائران اربعین هستیم. با کاهش هزینه‌ها افراد بیشتری می‌توانند برای انجام این سفر معنوی به کربلا سفر کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *