صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری هرمزگان به مشکلات حقوقی ۸۷ نفر از مراجعه‌کنندگان در بندرعباس رسیدگی کرد

۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲:۲۲
کد خبر: ۴۵۱۱۰۵۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
۸۷ نفر از مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضایی درخواست های خود را با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مطرح کردند.

خبرگزاری میزان-رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با تعدادی از خانواده‌های محکومین، زندانیان و همچنین مراجعه‌کنندگان به دادگستری این استان، به صورت چهره به چهره و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی آنها را بررسی کرد.

در جریان برگزاری این دیدار که معاونین رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، ۸۷ نفر از مراجعه‌کنندگان درخواست های خود را مطرح و در خصوص هرمورد دستورات قضایی لازم صادر شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین دستور اعمال ارفاقات قانونی در مورد برخی محکومین و زندانیانی که خانواده آنها در این دیدار حضور داشتند را صادر کرد.

برنامه هفتگی ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، در اجرای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی، سند تحول و برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ دادگستری استان در زمینه گره گشایی از مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع و به منظور تسریع در رسیدگی‌های قضایی و اعمال نظارت بر عملکرد حوزه های قضایی با حضور رئیس کل دادگستری و معاونان وی، هر هفته و به صورت مستمر برگزار می‌شود.

متقاضیان دیدار با رئیس کل دادگستری هرمزگان می توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی : my. adliran. ir با وی و معاونین دادگستری استان ملاقات کنند و از نزدیک مشکلات خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *