صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تاکید سران قوا بر ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های عوامل اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشور

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲:۰۰
کد خبر: ۴۵۰۲۸۷۸
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های عوامل اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشور و مجازات آنان از دیگر موضوعات مورد تاکید سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه بود.

خبرگزاری میزان_ سران سه قوه در نشست امروز (شنبه) با قدردانی از حضور باشکوه و کم نظیر مردم فهیم و زمان‌شناس ایران اسلامی در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و اعلام همبستگی ملی، بر لزوم هوشیاری هر چه بیشتر در برابر تهدیدهای دشمنان و مقابله با دسیسه‌ها و هم‌نوایی‌های شوم و تفرقه‌افکنانه عوامل نفوذی تاکید کردند.

ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های عوامل اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشور و مجازات آنان از دیگر موضوعات مورد تاکید سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه بود.

در این جلسه که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، با تاکید بر ضرورت هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر همه دستگاه‌ها و نهادها در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت همچون گذشته، خواستار تلاش مضاعف و هم افزایی بخش‌های مختلف در زمینه خنثی‌سازی تحریم‌ها و بهبود معیشت مردم با حفظ و تقویت رشد اقتصادی و تعامل گسترده‌تر در جهت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف توسعه‌ای کشور شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *